sobota, 4 kwietnia 2015

Trochę spamu z Brooklyn Butik! :D

Hello kochani! Wiem, wiem już wczoraj dodawałam posta, ale podjęłam pracę z pewną firmą i musiałam zrobić posta promującego ;) Jak Wam się podobają ciuchy? Bardzo Was proszę POKLIKAJCIE, dla mnie to bardzo ważne, a dla Was to tylko kilka sekund ;) 
T-shirt woman druk MARIJUNA BLACKT-shirt woman druk PIXEL FUC*T-shirt woman druk BLACK WEED
              klik                                            klik                                        klik 
PLECAK fullprint 3d AZTEC niebieskiPLECAK vintage AZTEC 2 blackPLECAK retro vintage ptaki beżowe
                  klik                                           klik                                       klik
plecak druk MONKEYS
plecak druk RED LIPSplecak druk SUNGLASES CAT

                   klik                                          klik                      klik
spódniczka spódnica fullprint druk CITRUSspódniczka spódnica fullprint druk CITRUSspódniczka spódnica fullprint druk CITRUS
             klik                                                     klik                                      klik
ZEGAREK bransoleta miś złotyzegarek jagger /biały/zegarek jagger /biały/
            klik                                                klik                                         klik
Z góry dziękuję za nadwyrężanie palców klikaniem ;) Co tam u Was? U mnie dni mijają bardzo szybko, ale przynajmniej się nie nudzę. Postanowiłam chodzić na siłownię, ponieważ z mojego budynku jest jedynie kilka przecznic, co tylko dodaje mi energii, by tam biegać. Razem z Kają biegamy na bieżni. I już widać efekty! Dlatego każdemu kto chciałby kiedyś spróbować, ale się boi, to dobrze radzę: WEŹ ZE SOBĄ PRZYJACIÓŁKĘ/PRZYJACIELA. Jest o wiele raźniej, niż biegać tak samemu wśród obcych ludzi. Poza tym myślę, że waszym przyjaciołom też nie zaszkodzi odrobina ruchu? ;) 
Wiosna nie chce przyjść...I chyba już to zauważyliście. Niestety nie mogę nic na to poradzić. Na święta odwiedzają mnie młodsze kuzynki i chciałabym zorganizować im trochę zabawy na świeżym powietrzu, jednak przy obecnej pogodzie, jedyne co mogę im zaproponować, to sanki...
Zanim jednak spadł śnieg, wybrałam się z Kają na małą sesję na bloga za miastem. Jak oceniacie?
 
Buty~Stiefel Paradise
Płaszcz~Mango
Legginsy~Cropp
Torebka~Stiefel Paradise -> klik
xoxo
P.S. Nie komentuj jeśli nie zostawisz linka do swojego bloga! :D Mam ochotę poczytać :* 


18 komentarzy:

  1. Poklikałam w linki! :) Świetne rzeczy wybrałaś! :3 A buty są megaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie ;) Emila szykuj się na jogging haha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :3 Chyba kupię ten szary 'drewniany' zegarek. Jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy wybrałaś ;) Masz super energię możesz zostać motywatorem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie linki?! Jestem oburzona :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No dobra hehe http://zyjesietylkorazwiecryzykuj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy! Są cudowne! masz dobry gust. Zgadzam się z Kate, dobrze motywujesz ;)
    http://yellowmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że szukacie pomysłów na aktywne spędzanie wspólnego czasu.Oby efekty was zadowoliły na maxa ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam ^^ Super rzeczy :) No aaa pomysł z siłownią podpadł mi do gustu ;) Powodzonkaa :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy! :3 Czekam na następnego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę wybrać się na siłkę, ale moja przyjaciółka nie podziela tych chęci :D Fajne mają rzeczy z tymi nadrukami :)
    W takim razie, aby zwalczyć twoje oburzenie, zostawiam link do siebie :P http://mood-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy :) Masz rację co do kondycji, ale ja mojej przyjaciółki nie wyciągnę :P Chodzę na fitness http://fallenangelsos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie motywujesz ;) Namówiłam moją przyjaciółkę (leeedwo) i razem chodzimy na aerobik :D jednak....wiesz. NIE CHCE JEJ SIĘ! HAHA No... a skoro nalegasz : http://whoiswerciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zaczęłaś współpracować z nimi? sami napisali, czy Ty napisałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, przeglądałam bloga (nie pamiętam jakiego) i natrafiłam na baner z Brooklyna. Kliknęłam i znalazłam się na stronie współpracy. Wszystko miałam wyjaśnione po kolei, krok po kroku jak i co należy zrobić Wypełniłam formularz :) No...i to tyle :)

      Usuń
  15. Poklikałem :)
    Bardzo fajna torebka, moja mama ma troszkę podobną do twojej :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    zapraszam do siebie : http://compelling96.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rzeczy :D ale brakuje czegoś "mroczniejszego" jak te legginsy http://betterlook.pl/legginsy-1381/Legginsy-Fullprint-3D-Kosci.html bo Twój zestaw jest trochę za cukierkowy :(

    OdpowiedzUsuń