piątek, 3 kwietnia 2015

Let's get started ;)

Hei kochani! Jestem Zuzia, wiele o mnie możesz przeczytać w zakładce O mnie .
Przejdźmy więc do posta ;)
Ostatnio dużo czasu spędzam poza miastem (w końcu mam wolne)
Udałam się z przyjaciółmi na krótki wypad na camping. Było świetnie! Mam nadzieję, że jeszcze nieraz to powtórzymy. 
Jedyne czego mi brakowało, to obecność Daniela-mojego chłopaka. Niedawno wyprowadził się daleko, aż do Krakowa, przez co rzadko się widujemy. Wiem, że mam dopiero 15 lat, ale chyba każdy z was kiedyś czuł coś takiego w sercu, co uskrzydla i wydaje ci się, że możesz wszystko! 
Ale...staram się nie myśleć o tym tak często. Teraz szkoła i przyjaciele są dla mnie na pierwszym miejscu. 2 gimnazjum do czegoś przecież zobowiązuje...
Zaczęłam biegać. Nie podam Wam konkretnego powodu. Nie dla diety, nie dla zdrowia... Po prostu poczułam, że muszę się...uwolnić. Jakoś wyładować moją energię. 
(na zdjęciach Kaja Malinowska)
Jestem uzależniona od aparatu, ale w ostatnim czasie polubiłam stawać po drugiej stronie. Spodobało mi się pozowanie do zdjęć, choć nadal uwielbiam, kiedy to ja wydobywam z elektronicznych pikseli energię. :)
Gośka (moja o 2 lata starsza siostra) ostatnio sprawia dużo zawodu mojej mamie. 
Rozmawiałam z nią. Wiem, że teraz ma trudny okres w życiu, ale nie powinna wyżywać się na mamie, która sama na nas zarabia i sama nas wychowuje. Mam nadzieję, że przegadałam jej do rozsądku. 
Ale...nie jestem pewna. Moja siostra jest wybuchowa i bardzo nieprzewidywalna. 
Natomiast druga siostra, to 12-letnia Marysia. Choć wołamy na nią Marry. Jest kochana i urocza, kiedy czegoś chce...Ale myślę, że zna to każda starsza siostra/brat. :)
To tyle ode mnie na dzisiaj. Koniecznie napiszcie w komentarzu, jak według Was pozuję do zdjęć! I jak udały się te moje ;) P.S. Nie oceniajcie zdjęć na poważnie ;) To dla mnie zabawa! 
xoxo
A jak Wy spędzacie wolne dni?

15 komentarzy:

  1. Jejuu! Jakie śliczne zdjęcia! Ja niestety nigdzie nie pojechałam :( Myślę, że razem z Kają świetni pozujecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! <3 Zauroczyły mnie te buty z New Balance, a Kaja ma śliczne włosy! *O*
    http://siostryskiba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudoooooowneeeee zdjęcia ;) Nie no ale boskie te 'dymy' czy proszki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. boski blog! BOSKI haha :) Kocham te zdjęcia :3 Uwielbiam :P
    http://fallenangelsos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj jak ślicznie :D Sweet zdjęcia i bardzo ładnie pozujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tych zdjęciach urzekł mnie ten las :3 Wybacz Zuziu! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Design bloga jest super :) Bardzo przejrzysty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Zuziu, a gdzie kupiłaś te Smoke-Doty? :3 Pozdrowionkaa!
    http://bypaulaandlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia Zuziu! Gratuluję sukcesu! To już 9 komentarz w pierwszy dzień bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się te zdjęcia mega podobają :D Faktycznie bije od nich energia :> No i nie jest łatwo zrobić dobre zdjęcie, a Tobie się udało :D
    Bardzo mi się podoba to, że jesteś taka szczera na swoim blogu, co przecież nie jest proste, gdy ma się świadomość, że wchodzą na niego całkiem obce osoby. Życzę Ci dalszych sukcesów i gorąco zachęcam do śledzenia moich postów :D

    http://idezrobicbudyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. I te kolory.. Cudo!

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są genialne :) Jeśli mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś te farbki?

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Dziękuję bardzo! Farby kupiłam w salonie Alesto, kiedy byłam w Grecji, ale myślę, że wystarczą takie proszki akrylowe ;) jak np. tutaj-klik

    OdpowiedzUsuń